Få svar på ofte stillede spørgsmålSpørgsmål og svarHer har vi samlet en række af de mest stillede spørgsmål. Hvis dit spørgsmål mangler, er du velkommen til at skrive til os her på siden, så svarer vi hurtigst muligt. Er der internet i sommerhuset? Er elforbrug inkluderet i prisen? Skal vi selv gøre rent efter os? Hvad gør vi, hvis vi bliver forhindret pga. sygdom? Må vi have husdyr med? ReklamationerEventuelle fejl og mangler ved ferieboligen skal meddeles udlejningsbureauet senest 48 timer efter indflytning. I modsat fald kan lejer hæfte for dette. Reklamationer vedrørende mangelfuld rengøring skal meddeles udlejningsbureauet straks efter indflytning. Lejer er forpligtet til at indrømme udlejningsbureaut en rimelig frist til udbedring af eventuelle fejl og mangler. Samtidig skal lejer bidrage til at undgå forværring af skader og minimere et eventuelt tab for udlejningsbureauet. Såfremt udbedringen ikke er tilfredsstillende, skal dette straks meddeles udlejningsbureauet. Læs alle lejebetingelser her Kontakt os Nordsee Holidays 2019 P/S Tlf.: +45 70 30 00 41 |